MV אגוסטה חושפת: RVS#1

'המחלקה לרכבים מיוחדים' של MV אגוסטה האקזוטית משחררת אופנוע ראשון, בעל 150 כ"ס, ערימות טכנולוגיה ועיצוב מהמם \ פולגז

אחרי הטיזר הקצרצר עם הלוגו של RVS ששחררה לרשת MV אגוסטה לפני מספר שבועות, חושפת יצרנית האופנועים האקזוטית מאיטליה את הפרויקט האחרון שלה: RVS#1.

RVS, ראשי תיבות של Reparto Veicoli Specialiאו בתרגום חופשי: 'מחלקה לרכבים מיוחדים', היא על פניו חטיבה חדשה, או מה שנראה כמו סדנת הבית של MV אגוסטה שממנה אנו צפויים לראות בעתיד גרסאות מיוחדות במהדורות מוגבלות של יצירות אומנות חדשות המבוססות על דגמים קיימים ומצליחים של החברה.
האופנוע שבתמונות הוא הראשון לשושלת המתהווה, ומכאן #1. הוא מבוסס על הדראגסטר 800 RR, בעל מראה שנוטה יותר לכיוון ה'סקרמבלרי' עם הפנס העגול הפשוט למראה (שבכלל טומן בתוכו טכנולוגיה מתקדמת) וצמיגי הפירלי MT60 RS שתואמים את התחושה הכללית.

 

אולם לא מדובר פה באותה גברת בשינוי אדרת. מנוע הטריפל בנפח 800 סמ"ק, שהותאם לתקנות היורו 4, עבר מספר שינויים לטובת הדגם החדש, וכעת הוא מפיק לא פחות מ-150 כ"ס ב-12,800 סל"ד לעומת 140 בדראגסטר RR, בזמן שהמשקל הכולל הופחת ב-8 ק"ג ועומד על 160 ק"ג בלבד. את הנתונים המדהימים הללו השיגו ב-MV בין היתר באמצעות שימוש בחלקי קרבון וטיטניום רבים.

הפנס, שאותו הזכרנו קודם, הוא חידוש טכנולוגי שטרם ראינו כמותו בעולם האופנועים: הוא מורכב מסט של נורות LED עצמתיות שהפעלתן משנה את הזווית והמרחק שבהם תואר הדרך, כפונקציה של המהירות וזווית ההטיה שבהן נמצא האופנוע. נשמע מרשים? אנחנו בהחלט חושבים כך.

 

מה עוד מיוחד באופנוע הזה? ובכן, בעיקר העיצוב המוקפד בכל פרט ופרט כפי שאנחנו מתרשמים מהתמונות, כולל לוגו RVS המוטבע במספר מקומות על האופנוע, מושב 'כוורת' ארגונומי, זוג פנסי LED נוספים בצד האופנוע הנדלקים באמצעות מתג נפרד, הדיסק הקדמי המעוצב להפליא, ועוד כמה וכמה נגיעות עיצוביות – הכל מלאכת מחשבת.

ה-RVS מגיע עם קיט 'מרוצים' הכולל מכסה דלק תואם, מערכת פליטה מטיטניום, ומחשב ניהול מנוע עם מפות 'מרוץ'. להמשך קריאה באתר פול-גז

השאר תגובה