MV אגוסטה: הברוטאלה 800 מקבל גרסת RR קרבית

הברוטאלה 800 מקבל גרסת RR קרבית עם מנוע מחוזק, בולמים וחישוקים משופרים ואלקטרוניקה מתקדמת / פולגז

 

הנייקד היפהפה של MV אגוסטה – הברוטאלה 800 – היצירה של אחד מגדולי מעצבי האופנועים, מאסימו טמבוריני, מקבל גרסת RR קרבית בדיוק שנה אחרי ששוחררה הגרסה ה'רגילה' המשודרגת. כמו כל גרסאות ה-RR של אגוסטה, גם פה מדובר בשיפורים מכאניים, בתוספת אלקטרוניקה ובסכמת צביעה ייחודית, שהופכים את המכונה האקזוטית לסקסית, קרבית ונחשקת יותר.

לא מדובר רק בעיצוב ואלקטרוניקה. הברוטאלה 800 בגרסת RR מקבל שורה של עדכוני מנוע (ראש מנוע, גלי זיזים וחלקים נוספים) שמעלים את הספקו מ-116 כ"ס ב-11,500 סל"ד בגרסה הרגילה ל-140 כ"ס ב-13,100 סל"ד ב-RR. גם המומנט מטפס, מ-8.46 קג"מ ב-7,600 סל"ד ל-8.76 קג"מ ב-10,100 סל"ד, מה שאומר מנוע 'פיקי' ועצבני יותר. יש גם מערכת ניהול מנוע מתקדמת יותר, עם מצערות חשמליות כמובן, ויש מצמד מחליק כסטנדרט.

מבחינת אבזור אלקטרוניקה, גרסת ה-RR מציעה את כל מה שיש ל-MV אגוסטה בארסנל: קוויקשיפטר מעלה ומטה, מצבי ניהול מנוע, ABS מתקדם של בוש, בקרת החלקה עם 8 מצבים, ומסך TFT חדש ומודרני הכולל מערכת OBD לאבחון תקלות.

אבל זה לא נגמר פה. החישוקים קלים יותר מאלו של גרסת המקור, והבולמים הם של מרזוקי מלפנים מצופה אנודייז ובולם אחורי מתקדם של זקס מאחור – שניהם באיכות גבוהה ועם כל הכיוונים. יש גם משכך היגוי חדש עם 8 מצבי שיכוך, מתכוונן ידנית. גם הבלמים הם הטופ שיש לתעשייה להציע – דיסקים בקוטר 320 מ"מ עם קליפרים רדיאליים מלפנים. להמשך קריאה באתר פולגז

השאר תגובה