אגוסטה ברוטאלה דראגסטר RR 800 RC חדש במילאנו

גיא בן ברק

כאילו הדראגסטר RR אינו אקזוטי מספיק – כעת נוספת גרסת RC לראשונה בליין הברוטאלה
 

אם.וי אגוסטה ממשיכה לחשוף גרסאות RC וזאת בהתאם להחלטת בעלי החברה ג'ובאני קאסטיליוני לחזור לייצור של דגמים אקזוטיים ויקרים בכמויות מוגבלות, שינוי כיוון בהשוואה לייצור דגמים "שימושיים וזולים" בכמויות גדולות יחסית בו הלכה אם.וי בעידן השותפות הגוועת עם מרצדס. 

עד היום נחשפו רק אופנועי מירוץ בגרסאות RC, הארבע צילינדרי F4 והטריפל F3 בשתי גרסאות הנפח – אולם השבוע חידוש כאשר גרסת RC של ברוטאלה 800 דראגסטר RR, דגם עירום הקיצוני בליין אם.וי טריפל עם 140 כוח סוס בסל"ד מירוצים של 13,100, נחשפת ותוצג בתערוכת מילאנו ב-7.11.
 

הנכסים הייחודיים של הברוטאלה 800 דראגסטר בגרסת ה-RC כוללים צביעה וגרפיקה בנוסח שהוצג עם אופנועי המירוץ, כולל המספר "37", מספר אליפויות העולם של אם.וי ואותם לוגואים של ספונסרים. אולם גם מבחינה אבזור יש הבדלים, גלגלי השפיצים של הדראגסטר 800 RR מוחלפים בחישוקי סגסוגת חישורים, האחורי רחב במיוחד ונושא צמיג ברוחב 200 מ"מ, חלקים רבים עשויים קרבון פייבר, המיתלים כוללים מזלג הפוך 43 מ"מ, הזרוע האחורית המרהיבה, בסיס הגלגלים 1,380 מ"מ והמשקל היבש על 168 קילו, עם הספק של 140 כוח סוס התוצאה היא אופנוע שנראה ונוסע מטורף, ולא במסלולי מירוצים שם רואים אותו שני אנשים וחצי אלא ברחובות הערים, ביום יום, ובכך משיגה אם.וי חשיפה גבוהה בהרבה בהשוואה ל-F. המחיר, 17,000 אירו באירופה, ייוצרו 350 גרסאות בלבד.

השאר תגובה