אם.וי אגוסטה מביאה את גרסת ה-RC גם לטוריזמו וולוצ'ה לוסו
גיא בן ברק
התיירן יוקרתי עוד יותר עם שיפור מנוע משמעותי ליתר חלקות פלוס כול האלקטרוניקה והאבזור ב-250 יחידות בלבד
נאמן למחויבות להציג עוד ועוד גרסאות יוקרה כמרכיב מהותי בתכנית ההבראה של אם.וי אגוסטה, מציג קאסטיליוני כעת גרסת על נוספת בסדרת ה-RC רפליקה לאופנועי המירוץ של אם.וי באליפויות הסופרבייק, גרסת עיצוב ואבזור קיצונית שהופיעה עד עכשיו בשני אופנועי הסופרספורט ארבעה ושלושה צילינדרים, ולאחרונה בדגם העירום הקיצוני דראגסטר – עכשיו גרסה רביעית והיא הולכת לאופנוע התיור המתקדם של אם.וי הטוריזמו וולוצ'ה בגרסת לוסו, שמגיעה כבר במקור עם מיתלים אלקטרוניים ומערכת מולטי תקשורת וניווט וסט מזוודות ספורטיבי.
נאמנה לעיצוב ה-RC הטוריזמו וולוצ'ה לוסו הייחודית צבועה בצבעי קבוצת המירוץ של אם.וי בסופרבייק עם 37 אליפויות העולם של המותג מופיעות כמו גם הלוגואים של הספונסרים ובראשם מוטול. עם הממדים הקומפקטיים, הקווים החדים, חלקי הקרבון, החישוקים היצוקים מסגסוגת על הזרוע האחורית היפיפיה והצביעה החדשה זה ללא ספק אופנוע ספורט תיור יוצא דופן, במיוחד שייוצר ב-250 יחידות בלבד.
אולם גרסת ה-RC של הטוריזמו לוסו עולה משמעותית מבחינת היקף ההשקעה על כול מה שהוצע עד עתה בשלושת הדגמים הקודמים בסדרה, כאן המנוע חדש, חלקו הקדמי עוצב לאחיזה טובה יותר של צינורות השילדה ובכך קשיחות משופרת ותחושה טובה יותר לרוכב בכלי הספורטיבי, גם תוך המנוע שופר במטרה לעשות את הפעולה לחלקה ושקטה יותר, הותקנו גלגלי שיניים חדשים בהעברת הכוח הראשונית, מותחן שרשרת חדש, שיפור פעולת הגיר, וגם מנוע סטרטר משופר.
במקביל שופרה גם חבילת האלקטרוניקה הנדיבה ממילא של הלוסו, משמעותי הוא בורר כוח חדש במחשב ניהול המנוע המגדירה מצבי כוח מלא לספורט ותיור עם מלוא 110 כוח סוס בעוד מצב גשם מספק 80 כוח סוס. גם מערכת בקרת האחיזה חדשה והיא מהירה יותר בתגובתה ומדויקת יותר.